אופטומטריסט
 

Google

רשת אתר

דף הבית

עדשות מגע

משקפי שמש

דרושים

קח תן

סוכנים

מולטיפוקל

בדיקות ראייה

ניתוחי לייזר

משקפי ראיה

ראיה ירודה

אופטומטריסטים

סלבס במשקפיים

 מילון מונחים

לימודי אופטומטריה

דגמי 2008

כתבות

צוות המומחים

אודות

קישורים

צור קשר

 

   משקפי שמש סווינג של  פראדה  
 

 

משקפי שמש "סווינג" של פראדה
קולקציית ה"ג'אז" החדשה
ניו יורק, 14.07.10 – קולקציית משקפי שמש סווינג של פראדה
 מושקת במועדון ג'אז בניו יורק – הפאב של ג'ו.


קולקציית משקפי השמש החדשה של פראדה מאופיינת בצלליות מתוחכמות, מעוצבות להתאים לאסטטיקה החושנית והנשיות המודרנית של קולקציית סתיו/חורף לשנת 2010. משקפי ה"סווינג" החדשות הן ההבעה היצירתית של סממנים נשיים ואקורדים אמיצים, הקולקציה משלבת את העיצובים המעורפלים של שנות החמישים עם הקווים הפשוטים של פראדה באופנה של שנות התשעים.
המילה "סווינג" היא מושג במוזיקת ג'אז שכוונתו המעבר בין אקורד אחד לשני. אם הצליל של הסווינג יכול היה להיות מעוצב, היו לו את הקווים הזורמים והגמישים של קולקציית המשקפיים החדשה של פראדה.
הרצון להפוך את הצליל למציאות הוביל לרעיון של התחלה של שיתוף פעולה עם מאיירים של ספרי קומיקס מכל העולם. פראדה, שמפורסמת בזכות שיתופי הפעולה הרבים שלה עם אדריכלים, מעצבים, במאים וצלמים בינלאומיים, משיקה הפעם תחרות של קומיקס יפני. המשתתפים יהיו מבתי ספר ידועים לקומיקס, בנוסף למאיירים עצמאיים. המשתתפים בתחרות יתבקשו לעצב דמות של גיבורת פנטזיה כלשהי, כאשר האילוץ היחיד הוא שהדמות בקומיקס תהיה חייבת להרכיב את משקפי השמש של מקולקציית ה"סווינג" החדשה של פראדה.
המטרה היא להחיות את משקפי השמש של פראדה, ומעל הכול לחקור את אופציות המיזוג של עולמות יצירתיים שונים ללא שום חוקים.
את העבודות לתחרות ניתן יהיה להגיש החל מה – 14 ליולי בערב עד 31 לאוגוסט. הגיבורה המנצחת תהיה הדמות הראשית של ההוצאה לאור של פראדה. כל המידע יהיה זמין ה – PRADA.COM.
קולקציית משקפי השמש "סווינג" קשורה באופן הדוק לקמפיין הפרסום החדש של קולקציית סתיו/חורף 2010 של פראדה. הקמפיין צולם ע"י סטיבן מייזל לצלילי השיר "FEVER", שיר ג'אז ידוע שמבוצע ע"י קאטי ג'וד.
סרטון הוידיאו שעוסק בקולקציה החדשה של פראדה ואורכו דקה וחצי, הושק לעולם באירוע השקת קולקציית משקפי השמש "סווינג" בפאב של ג'ו בניו יורק.
מידע על הקמפיין –
הקמפיין החדש של פראדה מציג צילומים של צוות של נשים וגברים תוך כדי ביצוע כוריאוגרפיה מהפנטת מסצנות קולנועיות. בתמונות ובקטעי הוידיאו של קולקציית "PORTER-A-PRET" לנשים , אנו רואים את הדוגמנית אנג'לה לינדוואל במסווה של זמרת מועדון לילה, ומסביבה צילומים של ריקודים אינטימיים ופרובוקטיביים. הסצנות מסוגננות ומוארות באור עדין כנגד הרקע השחור, שמעביר ומדגיש באופן קולנועי את צבעי הפסטל, הצלליות של שנות החמישים והדפוסים של קולקציית פראדה לסתיו/חורף 2010. הקומפוזיציה הזו מדגישה את החושניות של הבגדים כנגד הרקע העז.
לא ניתן לדעת מהו הזמן או המקום של הדמויות מהסרטון. מדובר ברמיקס בין שנות החמישים למאה העשרים ואחת, הילוך חוזר של המינימליזם של שנות התשעים בתקופת הברוק במאה ה – 18, הצצה לפגישת חצות בין העתיד לעבר.
דרך כל דמות בקמפיין החדש של פראדה, ניתן לחוות רגעים של מתח לא צפוי שניתן למצוא בקולנוע הקלאסי. הטבע העכשווי של הדמויות היוקרתיות מהקמפיין, משאיר את הצופים מוקסמים לגבי האפשרויות שהעתיד טומן.


 

משקפי שמש

 

משקפי שמש פרדה

משקפי שמש פרדה

משקפי שמש פרדה

 

משקפי שמש

 

 
 

לסלבס נוספים  במשקפים

 
 

רשימה מלאה של נושאים ב משקפי שמש