תוכן ענינים
  1. משקפי ספורט מומלצים איך בוחרים משקפיים ספורטיביים?
  2. בחירת משקפי ספורט כל אחד והמשקפיים הספורטיביים שלו
  3. משקפיים ספורטיביים בעבר לעומת ההווה
  4. ממה עשויות עדשות במשקפיים ספורטיביים
  5. החשיבות של התאמה טובה
  6. משקפי ספורט מומלצים 2024

משקפי ספורט מומלצים: איך בוחרים משקפיים ספורטיביים?

משקפי ספורט מומלצים: איך בוחרים משקפיים ספורטיביים?

בחירת משקפי ספורט: כל אחד והמשקפיים הספורטיביים שלו

משקפי הראייה היומיומיים שלכם אינם הבחירה הטובה ביותר בזמן עיסוק בפעילויות ספורט שונות. אם אתם מתעסקים בפעילות ספורטיבית רבה בחיי היום יום שלכם כדאי להשקיע ברכישת משקפי ספורט כדי לספק ראייה ברורה, נוחה ובטוחה.

משקפיים ספורטיביים בעבר לעומת ההווה

לפני זמן לא רב, רק לעתים רחוקות ספורטאים לבשו משקפיים שתוכננו במיוחד כדי להגן על העיניים שלהם במהלך ספורט, ופציעות עיניים הקשורות לספורט היו נפוצות. כיום, ניתן להבחין במשקפי ספורט כמעט על כל מי שמרים כדור, מחבט, מחבט או מקל - בין אם הוא משחק בליגות הגדולות או בליגה הקטנה. כל ספורט שבו נמצאים כדורים, מחבטים או חפצים מעופפים מהווים פוטנציאל לפציעת עיניים.


בתחילה, הייתה התנגדות מסוימת של ילדים "להיראות מצחיק" כשהם לבשו משקפי מגן. כיום, משקפיים ספורטיביים הם חלק מקובל בחיי היומיום, בדומה לאופן שבו קסדות אופניים הפכו לנורמה.


למרבה המזל, מאמנים, הורים ושחקנים רבים מבינים כעת כי לבישת משקפי מגן לספורט משתלמת בכמה דרכים. הסיכון לנזק בעיניים מצטמצם, והביצועים של השחקן מוגברים על ידי היכולת לראות טוב יותר. למעשה, מועדוני ספורט וכושר רבים אינם מאפשרים לחבריהם להשתתף מבלי ללבוש ציוד עיניים מתאים.

משקפי ספורט אינם חולקים את אותם מאפיינים כמו משקפי ראייה רגילים, משקפי שמש או משקפי בטיחות תעשייתיים. משקפי ספורט מתמחים בהתאמתם לצרכים הספציפיים של כל ספורט. סוגים רבים של משקפיים נועדו אפילו להתאים לקסדות הנלבשות בעת משחק כדורגל, בייסבול או הוקי. כיום גם תוכלו למצוא משקפי שמש ספורטיביים.

ממה עשויות עדשות במשקפיים ספורטיביים

עדשות מגן עשויות בדרך כלל מפוליקרבונט, חומר עמיד ועמיד בפני פגיעות המתהדר בהגנה מלאה מפני קרינת UV לפעולה חיצונית. עדשות פוליקרבונט הן גם עמידות בפני שריטות, שהיא תכונה חשובה עבור ענפי ספורט קשים רבים.


המסגרות מעוצבות בדרך כלל מפלסטיק או פוליקרבונט עמיד בפני פגיעות, והן מצופות בריפוד גומי בכל נקודה שמתחברת לפנים שלך. סגנונות מסגרת מסוימים מעוצבים על מנת לעטוף את הפנים שלך, מה שמספק כיסוי בטוח לפעילויות כמו גלישה, שיט ורכיבה על אופניים. צורות עוטפות ללא מרשם שימושיות למרכיבי עדשות מגע, מכיוון שהן חוסמות את העיניים מפני אבק או רוח.

החשיבות של התאמה טובה

אין דבר כזה גודל אחד שמתאים לכולם כשזה מגיע למשקפי ספורט. גודל נכון הוא קריטי לתפקוד ברמה הגבוהה ביותר. עבור ילדים, הורים רבים עשויים להתפתות לרכוש משקפי מגן גדולים יותר כדי שיחזיקו מעמד לאורך זמן עם מקום לגדול. עם זאת, אם המסגרות באמת גדולות מדי, הן לא יגנו על עיני הילד בצורה מספקת. פגיעה או מכות בפנים או בראש לא ירוכזו כראוי.

מצד שני, חבישת משקפי ספורט קטנים מדי היא מסוכנת באותה מידה. לא רק שהילד יתפתה כל הזמן להוריד אותם בגלל אי ​​נוחות, אלא שהמשקפיים גם יפריעו לראייה ההיקפית. ללא תצוגה טובה של כל מה שקורה סביב ילדכם, ביצועי הספורט ייפגעו. פגיעות ממקורות בלתי נראים בצד הן גורם סיכון נוסף.

משקפי ספורט מומלצים 2024:

משקפי שמש אוקלי FLAK 2.0 XL דגם OO9188 918858 59- הבחירה המושלמת של משקפי ספורט

מותג משקפי ספורט הידוע ברחבי העולם המשלב בין טכנולוגיה, מדע ועיצוב חדשני שפורץ מוסכמות וגבולות. משקפי הספורט של אוקלי מגיעה עם מספר מאפיינים בולטים כמו עדשות פלוטונייט עם הגנה מפני מים וקרינת UV, כריות אף ואוזניים מעוצבי בנוחות מירבית ומסגרת גמישה קלת משקל.

משקפי שמש אוקלי FLAK 2.0 XL
משקפי ספורט נוחות, איכותיות ועמידות לתנאי שטח
יתרונות
- כריות אף וכריות אוזניים המשפרות את אחיזת המשקפיים ומעניקות נוחות מירבית
- ציפוי עדשות הידרופובי המספק עמידות והגנה מפני מים ואינו משאיר עקבות של טיפות
- עדשות חזקות העלות ציפוי הגנה מפני קרינת שמש
- מסגרות קלות משקל וגמישות
חסרונות
כריות אף ואוזניים מובנות ולא ניתנות לכיוונון
₪792
OPTISTORE